Register now to gain access to all of our features. Once registered and logged in, you will be able to create topics, post replies to existing threads, give reputation to your fellow members, get your own private messenger, post status updates, manage your profile and so much more. This message will be removed once you have signed in.

Sign in to follow this  
Apostle

Regulamin Alpha - dot. serwera i forum

1 post in this topic

Official

IR4DOnn.png

Oficjalny zestaw reguł ogólnych dla naszego serwera oraz forum

Poniższe reguły zawierają listę najpoważniejszych naruszeń:

1. Zakaz hakowania – Całkowicie zakazuje się nie tylko działań na szkodę społeczności Land Of Chaos, w tym strony internetowej oraz forum, ale również zakazuje się działań prowadzonych na szkodę użytkowników. Odgadywanie haseł, podszywanie się oraz czerpanie korzyści kosztem innych będzie karane całkowitym zablokowaniem konta oraz adresu IP. 

2. Zakaz dyskryminacji - nie wolno obrażać użytkowników ze względu na ich religię, rasę, płeć, przekonania polityczne ponieważ boli to nie tylko osoby które mamy na celowniku ale również innych użytkowników naszej społeczności. LOC to miejsce, gdzie wszyscy są równi zatem dyskryminacja NIE będzie tolerowana!

3. Zakaz zastraszania – zakazuje się zastraszania innych użytkowników. Dotyczy to każdej płaszczyzny związanej z społecznością LOC, nie tylko samego forum. Użytkownicy mają prawo zgłaszać prywatne wiadomości, prywatny czat w grze a nawet wiadomości z innego forum.

4. Nie dla Flamingu – flaming, zwana czasem „wojną na obelgi” to seria wiadomości celowo wrogich lub obraźliwych. Jest to jedno z największych pogwałceń netykiety.
Najczęściej „wojna” zaczyna się od drobnej lub skrajnej różnicy poglądów dwóch użytkowników, z których żaden nie zamierza odstąpić od swojego zdania i bezgranicznie wierzy w jego słuszność. Dla wielu ludzi Internet bywa też miejscem odreagowania skrywanych frustracji.

5. Zakaz wulgaryzmów lub treści obscenicznych – Zakazuje się nadmiernego przeklinania. Czym innym jest przeklinanie w rozmowie telefonicznej bądź prosto w oczy, w sieci natomiast każdy ma czas aby dwa razy przemyśleć tekst który napisał. Zanim wyślesz wiadomość zawierającą wulgaryzmy kilka razy się zastanów czy one tam pasują.

6. Zakaz reklamowania – Całkowicie zakazuje się reklamowania czegokolwiek co ma wpływ na rozwój społeczności Land Of Chaos. Forum jest ściśle związane z MUOnline a w tym naszym serwerem prywatnym w związku z czym każda zawartość negatywna bądź reklamująca np. inny serwer, bądź forum serwera będzie bez powiadomienia/ostrzeżenia usuwana a jej autor będzie nagradzany stałą blokadą konta oraz IP.

7. Brak podwójnego wysyłania lub spamowania - Nie możesz publikować więcej niż raz z rzędu w tym samym wątku. Wielokrotne dublowanie wiadomości w tym samym wątku zmniejsza jakość tematu oraz skraca pierwszą stronę gdzie mogą znajdować się najważniejsze wiadomości.

8. Zakaz podbijania tematów - Jeśli utworzony temat nie ma odpowiedzi, nie możesz go ponownie opublikować. Jeśli utworzyłeś wątek, ponieważ potrzebujesz pomocy, możesz opublikować go ponownie, pod warunkiem, że dodasz dodatkowe informacje o problemie (fakt, że naprawdę chcesz to naprawić, nie liczy się jako dodatkowa informacja).

9. Nie publikuj danych osobowych - nie możesz umieszczać swojego nazwiska ani adresu zamieszkania na LOC. Zamieszczenie danych osobowych, nawet w złości czy w sprzeczce może w skutku zaburzyć Twoje życie prywatne. 

10. Zakaz grożenia „o opuszczeniu LOC” - z powodu wcześniejszych doświadczeń, nie tylko na forum, ale również w grze, musieliśmy dodać tę zasadę. Totalnie zakazuje się pisania się treści w których użytkownik grozi bądź jak twierdzą po fakcie, „informuje” że ze względu na zaistniałą sytuację zamierza zmienić społeczność czy serwer na inny. Nie dotyczy to pkt. 5 oraz niema to żadnych powiązań związanych z reklamą. Użytkownik może zostać tymczasowo zablokowane, nawet jeżeli nie uwzględni przy tym innego serwera. Jest to zaliczane jako działanie na szkodę społeczności oraz serwera.

Poniżej kilka poprawek dla sytuacji nieprzemyślanych oraz dla użytkowników chcących uniknąć kar.

Poprawka 1 - Nie ma wymówek na łamanie zasad. Nie ma znaczenia, czy byłeś wtedy zły i nie myślałeś wprost. Nie ma znaczenia, czy tylko żartowałeś. Jeśli złamiesz regułę, bez względu na powody, dla których ją złamałeś i tak zostaniesz ukarany.

Poprawka 2 - Nękanie administracji różnymi, często retorycznymi pytaniami nie jest dozwolone. Administratorzy starają się wykonywać swoją pracę jak najlepiej, a wiele razy muszą podejmować trudne decyzje. Możesz opublikować swoje pytanie w wątku pod warunkiem że nie rozpocznie on tzw. flamingu. Jeśli ten wątek wymknie się spod kontroli, a cała jego struktura zacznie szkodzić naszej społeczności to zostanie on zamknięty a Twoje użytkownicy którzy wykazali się nie znajomością regulaminu zostaną ukarane. Nie wolno ci również grozić administratorom (lub innym członkom). 

Poprawka 3 – Złote myśli – nie dozwolone jest podważanie decyzji administratorów. Sprawy zmienione, zaktualizowane bądź te które mają zostać wprowadzone są tematem zamkniętym. Możesz wyrazić swoją opinię na ten temat, ale wiązać ona się musi z propozycją bądź sugestią. Nie dopuszcza się pisania tekstów które znane są jako „toksyczne” czyli wiadomości które na celu mają jedynie pogorszenie/zaostrzenie sytuacji na forum czy w grze.

Poprawka 4 – Nie tolerujemy zachowania toksycznego. Nasze społeczeństwo jest niewielkie, dlatego każde próby pogorszenia panującej atmosfery będą surowo karane, nie tylko tymczasowymi blokadami ale również blokadami stałymi niezależnie od tego czego dany temat dotyczy. Każdy musi odnosić się do siebie z szacunkiem a wszystkie wysłane wiadomości muszą być przemyślane i zawierać chodź ułamek sugestii, propozycji czy pomysłu. Nie tolerujemy pustych wypowiedzi, spamu, dogryzania itp.

Poprawka 5 – zarząd jest tutaj alfą i omegą. Jeżeli zadałeś pytanie w stronę zarządu, a zarząd Ci na to pytanie odpowiedział optymalnie to nie próbuj zagłębiać się w temat za mocno. Jeżeli zarząd piszę że „pracują nad czymś” to zwyczajnie znaczy tyle że nad czymś pracujemy, jeżeli zarząd odrzuci jakąś sugestię to nie pomogą tutaj późniejsze przemyślenia, próby osiągnięcia celu. Niezależnie od sytuacji czy dotyczy ona forum, czy serwera – administracja wie najlepiej co się dzieje i co zostało zmienione, nie próbuj dowieść że administracja się myli.

Alpha – Pamiętaj, administracja i cały zarząd starają się aby to małe społeczeństwo funkcjonowało na wysokim poziomie. Administracja stara się aby wszystkie informacje dotyczące zmian na forum, czy na serwerze gry, zostały udostępniane użytkownikom. Administracja nie prowadzi społeczności w celach zarobkowych a jedynie hobbystycznych, każdy z administracji ma swoje życie prywatne, zainteresowania czy rodzinę a mimo tego staramy się sfinansować niezbędne narzędzia dzięki którym możemy zagrać, napisać, pogadać i komunikować się.

Prosimy – uszanuj to.

Pamiętaj że ten regulamin zaakceptowałeś po zarejestrowaniu się na forum i jesteś zobowiązany do przestrzegania go. Jeżeli nie zgadzasz się z regulaminem to napisz prywatną wiadomość do administracji w celu usunięcia Twojego konta.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.
Sign in to follow this